אבטחה אינטרקום אזעקה

מערכת אבטחה לבית מהווה את החוצץ בנינו לבינם וחשוב שהמערכת האבטחה תעשה את עבודתה תמיד, ביעילות, בנוחות ואמינות. למעשה התחום נקרא בשפה המקצועית מערכות מתח נמוך וכולל את מצלמות האבטחה, מערכת אזעקה, ובקרת כניסה, אינטרקום.

מצלמות אבטחה שייכות לתחום שכולם חושבים שהם מבינים בו ומרבית העוסקים בתחום לצערנו מעולם לא עברו הכשרה מתאימה ואין להם את הידע לספק מערכת אבטחה שתוכננה נכון והוגדרה נכון בשילוב שאר המערכות בבית. אנחנו מתמחים במערכות אבטחה של מיטב היצרנים שמשולבות במערכות האזעקה, לדוגמא: אם גלאי מערכת אזעקה נכנס לפעולה, אתם תקבלו התרעה לנייד ובאופן אוטומתי המצלמה המשוייכת לגלאי הספציפי תתחיל לשדר לכם ווידאו. לחלופין כיוון שמצלמות מכסות הרבה שטח מחוץ לבית שלא מכוסה ע"י גלאים, אז בהגדרה נכונה, אם מישהו ( כמובן אנחנו יודעים להבחין בין אדם לכלב/חתול ולהתעלם מהחיה) ייכנס לתחום שהגדרנו, מערכת האזקה תיכנס לפעולה ושוב כמובן תקבלו התרעה ווידאו של האירוע.

מערכת אזעקה איכותית, יודעת לתת התרעה מוקדמת לפריצה ( חס וחלילה) או אש או נזילת מים, ללא אזעקות שווא ומשולבת בעזרת מערכת שליטה באפליקציה אחת נוחה מאוד יחד עם מערכת המצלמות והאינטרקום. אין צורך לדפדף בין מספר אפליקציות

מערכת אינטרקום או בשמה המלא בקרת כניסה, זו מערכת שכל ווילה ראוייה לא שלמה בלעדיה, אם זה למטרת ניטור המבקרים או למטרת שימוש חכם יותר, כמו לאפשר לשליח להיכנס לחצר והשאיר את החבילה על מפתן הדלת בזמן שאתם בעבודה וכל זאת תוך כדי שאתם רואים את השליח מהרגע שהוא צלצל באינטרקום עד שיצא מטווח המצלמות.

כיוון שכל המערכות האלו מושתתות ומבוססות על תשתית כבלי רשת, יש צורך גם בתכנון נכון ומוקדם (לפני שמתחילים לבנות את הבית) של רשת התקשורת. זה המקום שאנחנו חברת שיגידר בע"מ מספקים את המומחיות שלנו כחברת אינטגרציה השולטת על כל תחום מערכות המתח המוך.