קולנוע ביתי מותאם אישית

קולנוע ביתי איכותי שמותאם לסוג החדר, קולנוע ביתי זו חוויה מאוד מוצלחת אם מבוצעת נכון, בתכנון נכון הכולל את כל הפרמטרים וגם את אופי השימוש ע"י המשפחה. אנחנו יודעים לספק את החוויה הזו, החל בתכנון, אספקת המוצרים וכמובן הביצוע הסופי.

החל ממערכת קולנוע ביתי 5.1 שנמצאת בחדר משותף כמו סלון או חדר משפחה, עד מערכות המעניקות חוויה מטורפת של קולנוע ביתי בקונפיגורציה Dolby Atmos 11.2.8 (אלו 19 רמקולים ועוד שני סאבים..) בחדר שמיועד לקולנוע ביתי, תנו לנו למקצוענים עם יותר מ-30 שנות ניסיון בתחום לתכנן את החדר ואת המערכת המושלמת לקולנוע ביתי, בהתאם לרצונות שלכם לצרכים שלכם ולתקציב עבור הפרויקט.

החל במבדיקת האקוסטיקה של החדר וכיול המערכת בהתאם, דרך שלב בחירת הריהוט הייעודי לקולנוע ביתי, סוג הכבלים, תכנון תאורה, מוצרי אקוסטיקה נסתרים, מאות סוגים של רמקולים לבחירה, מסכים מיוחדים, מקרנים, מערכות שליטה חכמות באמת, יש לנו את המומחיות והידע לייצר עבורכם את הקולנוע הביתי המותאם אישית לכם.

אנחנו יודעים לעבוד בשילוב מלא עם האדריכלים והמעצבים שלכם או שאנו נביא את אלו שאנחנו עובדים איתם לטובת חדר קולנוע שיהיה גם מעולה וגם מעוצב כראוי.