אודיו-ווידאו למוסדות-בתי מסחר

יותר משלושים שנים חברת שיגידר בע"מ מספקת פתרונות איכותיים למסעדות, בתי קפה, אולמות, מפעלים, חדרי ישיבות בתחום המולטימדיה, גם מערכות אודיו וגם מערכות ווידאו. מהיום הראשון חרטנו על דגלנו לספק ללקוחות המוסדיים שלנו את הטוב ביותר ואנחנו גאים בכך שישנם מוסדות עם מערכות שאנחנו התקנו שעובדות ללא תקלות כבר הרבה עשרות שנים.

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מסעדה ובית קפה זו האווירה. אם האווירה נעימה ללקוחות הם ישובו וימליצו לעומת זאת אם האווירה לא נעימה, גם אם המזון טעים סביר להניח שלא תראו אותם שנית.

אינטגרציה של מערכות אודיו וגם ווידאו בבית קפה או מסעדה דורשת מומחיות, לנו יש את המומחיות הזאת ויעידו מאות פרויקטים מוצלחים. צריך לקחת בחשבון את האקוסטיקה של המקום, את המיקום הנכון של האלמנטים , את ההתחשבות ברמת הרעש הסביבתי לטובת מניעה של אפקט "הבית קפה הרועש" מצב שבגלל שלא תוכננה נכון מערכת המוסיקה, אנשים מעלים את טון הדיבור או פשוט נמנעים מלדבר בכלל. כמובן יש עניין הווידאו, אם זה בר-ספורט, רוצים מסכים שיתנו את החוויה המתאימה, אם אלו מסכים לטובת סרטוני רקע, צריך משהו אחר וכך הלאה.

מערכת סאונד ומערכת ווידאו לבית קפה, מסעדה, סטודיו לספורט או כל מוסד אחר זה עניין רציני ולא צריך לתת לבן של השכנה לעשות לכם את זה רק בגלל שהוא DJ בן 17 …