מעבדה: תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשב נייד – תיקון לפטופ

תיקון מחשב נייד דורש מומחיות באלקטרוניקה שלמרבית מעבדות המחשבים פשוט אין. המכלולים במחשב נייד הם הצעקה האחרונה מבחינה טכנולוגית ודרוש מומחה למחשבים ניידים על מנת לטפל בהם. בשיגידר יש לנו תחנת תיקון ושרות למחשבים ניידים כולל עמדות Smt Rework  מתקדמות המאפשרות לנו לבצע את כל סוגי התיקון במחשב נייד ולא רק להחליף מכלולים.
תיקון מסך \ החלפת מסך במחשב נייד
תיקון מסך מחשב אפשרי לפעמים ללא החלפה של המסך אם הוא לא שבור, אנו יודעים לעשות זאת. כמובן גם שהחלפת מסך מחשב זה בתחום הפעילות שלנו, אנו מחליפים מסך של כל היצרנים במסכים מקוריים עם אחריות. חשוב להקפיד בהחלפת מסך מחשב נייד לגבי הסוג, אחרי פירוק המחשב רואים על גבי המסך את קוד היצרן והסדרה וכך מוודאים שהמסך המוחלף זהה ומתאים 100% למחשב הנייד.
החלפת שקע מטען למחשב נייד
בשיגידר מחליפים שקע DC למחשב נייד לשקע מקורי או תחליפי בהתאם לצורך. זה דורש ברוב המקרים הלחמה על גבי לוח אם של המחשב ולנו יש את הציוד המתאים. אם השקע המקורי הוחלף בשקע לא מקורי אנו גם דואגים להחליף את התקע במטען של המחשב הנייד ללא חיוב נוסף. בשיגידר גם מחליפים את החוט של המטען של מחשב נייד וגם מתקנים מטענים למחשב נייד.
החלפת מקלדת במחשב נייד, תיקון מקלדת מחשב נייד
החלפת מקלדת בכל סוגי המחשבים, תיקון מקלדות, החלפת מקשים בודדים, העברת מקלדות בין מחשבים, תיקון משטח מגע.
פעולות נוספות בתיקון מחשב נייד
הרחבת זיכרון, החלפת דיסק פנימי, טיפול טרמי למחשב, תיקון נזקי התחממות, החלפת מאוורר במחשב נייד, תיקון צורב DVD , החלפת צירים של מסך מחשב נייד, שחזור התקנות תוכנה ומערכת הפעלה, ניקוי וירוסים ועוד.