מעבדה: תיקון מערכות הגברה

תיקון מערכות הגברה ומערכות קולנוע ביתי

הטכנאים של שיגידר נחשבים למומחים בתיקון מערכות הגברה וכריזה. שיגידר מפיצה ציוד הגברה וכריזה של מיטב היצרנים ויש לנו גישה לחלפים מקוריים ותוכניות  ותמיכה טכנית של היצרן למערכות מקצועיות ולמערכות ביתיות כולל רסיברים ורמקולים. זמן התיקון לציוד הגברה לרוב עד שבוע ובמקרים דחופים ניתן לקבל שרות מיוחד ומהיר מאוד. במקום אנו גם מכינים כבלים לפי מפרט הלקוח להגברה באורכים שונים עם חיבורי  XLR,Speakon, PL, RCA, Scart ומולטיכבל לחיבור קונסולות.

המעבדה שלנו לתיקון מגברים היא המעבדה היחידה  המוסמכת לתיקון Pioneer, Denon, Phonic, Behringer, Protech, B&C, Allen&Heat, Copa מחוץ למעבדת היבואן.
בין התיקונים שאנו מבצעים, תיקון מיקסרים, תיקון קונטרולרים, תיקון מיקרופונים, תיקון מיקרופונים אלחוטיים, תיקון ציוד תאורה, תיקון דימרים וכמובן תיקון רמקולים למיניהם.

דגש מיוחד בשיגידר שמים לתיקון מגברי וינטאג' הכוונה למגברי סטריאו בני 10 שנים ויותר, סוגי הבדיל והרכיבים שהיו נהוגים בשנים קודמות כבר לא בשימוש בתעשייה היום, אנחנו בשיגידר מקפידים להשיג רכיבים מודרניים התואמים לחלוטן את אופי המגבר והציוד על מנת לחדשו תוך שמירה על התכונות החיוביות הרבות שהיו למגברים אז.