פתרונות מקיפים לארגונים, לקוחות מוסדיים ומפעלים

בכל חברה ומפעל יש צורך במערכות מולטימדיה למניהן, אם זו מערכת אודיו/ווידאו לחדר ישיבות, אם אלו מסכים פזורים ברחבי המפעל עם הוראות ייצור או הודעות שונות הנשלטות מרכזית, אם זו מערכת כריזה לשעות חירום או מערכת לשיחות ועידה מה שקרוי היום מערכת זום, לנו הידע והניסיון במתן פתרונות אלו.

חדר ישיבות טוב זהו חדר ישיבות שנכנסים אליו מיד מתחילים לעבוד, ללא צורך בהגדרות, ללא צורך להתקשר ל"יוסי ממחלקת IT" כי המחשב לא מתחבר, וכמובן עם היכולת להתממשק עם כל מכשיר שהוא, מחשב, טאבלט, טלפון חכם מכל סוג ובקיצור BYOD . בנוסך ליכולת ההתחברות השקופה והמיידית יש גם את עניין הפעלת הציוד הנלווה לחדר ישיבות, הרמקולים, המיקרופונים, המקרן והמסך, אצלנו כל הציוד יודע לעבוד מהרגע הראשון באופן אוטומתי ברגע שאחד ממכשירי ה-BYOD מחוברים. אפשר לשלב זאת עם שליטה חכמה על החשמל , תצוגה מרכזית של זימון חדרי ישיבות ואז הכל הופך עוד יותר פשוט ונח.

בנוסף לחדרי ישיבות, אנו מתמחים בחדרי מליאה עם הצרכים המיוחדים, כמו הקלטה של ישיבת מליאה, צילום ושידור, שילוב של תוכן מוקרן לטובת הנוכחים גם לשידור ועוד.

שילוט דיגיטלי, כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לחברה/מפעל/מרכז מסחרי וראיתם מסכים שחורים שלא עובדים או מסכים שמציגים שטויות? לרוב זה נובע מכך שהמערכת שהתקינו במקום לא תאמה לצרכי הלקוח אם זה מבחינת ניהול תוכן, אם זה מבחינת מערכת שליטה ואם זה מבחינת רמת הציוד, (הרי מחשב שהיה זרוק במשרד 6 שנים לא באמת יכול לנהל מערכת שילוט דיגיטלית מודרנית עם 12 מסכים מרוחקים וטלוויזיה מהסופר לא יכולה לנגן 16/7 כי היא פשוט לא בנוייה לזה…) אנחנו נתאים לכם את המערכת המדויקת לצרכים שלכם, עם יכולת ניהול מרכזית בצורה שאתם תבחרו ועם ציוד שמכוסה באחריות רבת שנים כי הוא מקצועי ונועד לכך.